به گزارش خلیج پرس، بهمن مرادنیا در مدت یک ساعت حضور در سامانه سامد، از طریق تلفن ۱۱۱ با تعدادی از مردم استان به گفت و گو پرداخت و مشکلات آنها را برای پیگیری یادداشت کرد تا از طریق دستگاههای اجرایی مرتبط، مسائل مطرح شده رسیدگی کرده و نتیجه به اطلاع آنها برسد.
وی سپس در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: سامانه سامد کانال ارتباطی بین مردم و مسوولان است تا مشکلات و مسائل مختلف مردم منعکس شده و از طریق دستگاههای مربوطه بررسی و پیگیری شود.
استاندار کردستان با بیان اینکه این سامانه در شرایط کنونی فرصت مناسبی برای انعکاس مشکلات مردم بدون حضور آنان فراهم کرده است، یادآور شد: در این شرایط که کرونا کار را سخت کرده، مسوولان باید بیش از پیش با مردم در ارتباط بوده و پاسخگوی خواستهها و مشکلات شان باشند.
مرادنیا به پاسخگویی به ۳۵ نفر از شهروندان در ارتباط امروز خود با مردم اشاره کرد و گفت: درخواست مردم بیشتر در بخشهای عمرانی و اشتغال بود که مسائل و خواستههای مطرح شده به دستگاههای مربوطه ارجاع داده میشود و سپس نتیجه به تماس گیرندگان اطلاع رسانی خواهد شد.
پس از استاندار کردستان، محمدابراهیم زارعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هم با حضور در مرکز ارتباطات سامد به مدت یک ساعت پاسخگوی مسایل و مشکلات مردم است.
استاندار کردستان از طریق سامانه سامد به مشکلات ۳۵ نفر رسیدگی کرد
به گزارش خلیج پرس، بهمن مرادنیا در مدت یک ساعت حضور در سامانه سامد، از طریق تلفن ۱۱۱ با تعدادی از مردم استان به گفت و گو پرداخت و مشکلات آنها را برای پیگیری یادداشت کرد تا از طریق دستگاههای اجرایی مرتبط، مسائل مطرح شده رسیدگی کرده و نتیجه به اطلاع آنها برسد. وی سپس در گفت […]
- ارسال توسط : بهاره واحدی
- 23 بازدید
- دیدگاهها برای استاندار کردستان از طریق سامانه سامد به مشکلات ۳۵ نفر رسیدگی کرد بسته هستند