تاریخ : یکشنبه, 4 خرداد , 1404 Sunday, 25 May , 2025
1

بیش از یک میلیون تماس با سامانه ۲۰۲۰ کردستان ثبت شد

  • کد خبر : 12477
  • 10 دی 1399 - 9:17
بیش از یک میلیون تماس با سامانه ۲۰۲۰ کردستان ثبت شد

آزاد حکمت روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار خلیج پرس اظهار داشت: در این مدت به ۹۹ درصد تماس‌های مشتریان با سامانه ۲۰۲۰ پاسخ داده شد و فقط یک درصد تماس‌ها از دست رفته است. وی میانگین زمان انتظار برای تماس مشتری با سامانه ۲۰۲۰ کردستان را ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه اعلام […]

آزاد حکمت روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار خلیج پرس اظهار داشت: در این مدت به ۹۹ درصد تماس‌های مشتریان با سامانه ۲۰۲۰ پاسخ داده شد و فقط یک درصد تماس‌ها از دست رفته است.
وی میانگین زمان انتظار برای تماس مشتری با سامانه ۲۰۲۰ کردستان را ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه اعلام کرد و یادآور شد: متوسط زمان مکالمه بین مشتری و اپراتور نیز یک دقیقه و ۳۵ ثانیه بوده است.
مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه بیشترین تماس‌ها با سامانه ۲۰۲۰ مربوط به مشکلات دیتا بوده است، اضافه کرد: اپراتورها در این سامانه به صورت شبانه‌روزی به سوالات و مشکلات مشتریان پاسخ می‌دهند.
حکمت به تمهیدات اندیشیده شده با توجه به شیوع کرونا اشاره کرد و افزود: افزایش درگاه‌های غیرحضوری مخابراتی برای انجام امور روزمره با بهره‌گیری از بسترهای مخابراتی،  افزایش ظرفیت پهنای باند ورودی اینترنت و فراهم کردن خرید آنلاین سیم کارت همراه اول از جمله این تمهیدات است.
در حال حاضر ۵۸۶ هزار و ۴۱۲ شماره تلفن ثابت منصوبه، ۲ میلیون و ۱۵۶ هزار و ۵۹۶ خط تلفن همراه و ۱۶۸ هزار و ۵۷۲ پورت اینترنت خانگی مخابرات در کردستان وجود دارد.

لینک کوتاه : https://khalijpress.ir/?p=12477
  • ارسال توسط :
  • 43 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بیش از یک میلیون تماس با سامانه ۲۰۲۰ کردستان ثبت شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.