به گزارش پایگاه خبری خلیج پرس، وحیدرضا انارکی محمدی با اعلام این خبر گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی شهر تهران و آغاز موج چهارم کرونا و احتمال گستردگی بیشتر آن طی روزهای آتی و در راستای حفظ سلامت شهروندان؛ معاونت شهرسازی و معماری منطقه تمهیدات و اقدامات غیر حضوری خود را دوباره اجرا میکند.
وی به این اقدامات اشاره کرد و گفت: به منظور تکریم بیشتر ارباب رجوع تمامی بخشهای تخصصی حوزه شهرسازی و معماری منطقه پاسخ گویی تلفنی آنان هستند و درخواست شهروندان را با برقراری تماس تلفنی رسیدگی میکنند.
محمدی افزود: همچنین از سال گذشته نیز نماینده مطلع و تام الاختیار معاونت شهرسازی منطقه در دفاتر خدمات الکترونیک شهر به صورت ثابت (روزانه) مستقر شده است تا در ساعات اداری پاسخ گوی شهروندان باشد تا به کاهش لزوم مراجعه حضوری متقاضیان به حوزه شهرسازی و افزایش کیفیت خدمات کمک شود.
برپایه این گزارش؛ شهروندان میتوانند در ساعات اداری ۸ الی ۱۳ با شماره تلفنهای ۹۶۰۲۳۲۹۷ رییس صدور پروانه، ۹۶۰۲۳۳۰۹ رییس بازرس فنی، ۹۶۰۲۳۳۲۸ رییس طرح تفصیلی، ۹۶۰۲۳۳۱۰ رییس بازدید یکسان، ۹۶۰۲۳۳۱۸ رییس اجرای احکام، ۹۶۰۲۳۲۷۹ رییس حریم، ۹۶۰۲۳۲۹۷ رییس واحد نگهداشت ساختمانی، ۹۶۰۲۳۳۱۲ دبیر شورای شهرسازی، ۹۶۰۲۳۲۹۰ دفتر معاون، ۹۶۰۲۳۳۱۵ مدیر بافت فرسوده، ۹۶۰۲۳۳۱۴ دبیر کمیته نما و ۹۶۰۲۳۳۰۴ دفتر معاون شهرسازی و معماری به صورت غیر حضوری و از طریق تماس تلفنی درخواستهای خود را پیگیری کنند.
رسیدگی تلفنی به درخواستهای شهرسازی شهروندان منطقه ۱۵
به گزارش پایگاه خبری خلیج پرس، وحیدرضا انارکی محمدی با اعلام این خبر گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی شهر تهران و آغاز موج چهارم کرونا و احتمال گستردگی بیشتر آن طی روزهای آتی و در راستای حفظ سلامت شهروندان؛ معاونت شهرسازی و معماری منطقه تمهیدات و اقدامات غیر حضوری خود را دوباره اجرا […]
- ارسال توسط : احسان فدائی
- 18 بازدید
- دیدگاهها برای رسیدگی تلفنی به درخواستهای شهرسازی شهروندان منطقه ۱۵ بسته هستند










