تاریخ : چهارشنبه, 26 آذر , 1404 Wednesday, 17 December , 2025
1

لزوم ایجاد زیرساخت های استقرار میز خدمت در ادارات ثبت اسناد

  • کد خبر : 42649
  • 18 شهریور 1400 - 3:25
لزوم ایجاد زیرساخت های استقرار میز خدمت در ادارات ثبت اسناد

به گزارش پایگاه خبری خلیج پرس، علی بهبهانی، با حضور در اداره ثبت استان تهران، در جمع مدیران و رؤسای این استان، اظهار کرد: یکی از علل تأثیرگذار در ایجاد و فراهم شدن بستر فساد، تأخیر و تعلل در رسیدگی و پاسخگویی به درخواست‌های مردمی است و در مقابل آن، ارائه خدمات ثبتی به صورت […]

به گزارش پایگاه خبری خلیج پرس، علی بهبهانی، با حضور در اداره ثبت استان تهران، در جمع مدیران و رؤسای این استان، اظهار کرد: یکی از علل تأثیرگذار در ایجاد و فراهم شدن بستر فساد، تأخیر و تعلل در رسیدگی و پاسخگویی به درخواست‌های مردمی است و در مقابل آن، ارائه خدمات ثبتی به صورت الکترونیکی با کیفیت و با سرعت و دقت بی شک مانع بروز فساد در مجموعه است.
وی با تقدیر و سپاس از مهندس رامشی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تهران که از زمان مدیریت وی تحولات عالی در جهت ساماندهی امور و چابک سازی ثبت استان تهران اتفاق افتاده، یادآور شد: در قبال مسئولیتی که بر عهده داریم، باید پاسخگو باشیم و هیچ عذر و بهانه‌ای در کاستی‌ها و همراه نبودن با تحولات پذیرفتنی نیست.
معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه سخنان خود بر حذف مراجعات فیزیکی متقاضیان به ادارات ثبت اسناد و املاک و همچنین برون سپاری برخی فرایندها همچون نقشه برداری تاکید کرد.
بهبهانی در این نشست صمیمی خطاب به رؤسا افزود: تکمیل و به روز رسانی آرشیو الکترونیکی و حفظ و صیانت از آنکه به حق یکی از اقدامات پر افتخار ثبت محسوب می‌شود و ضرورت دارد رؤسا توجه جدی تری در تکمیل و بروز رسانی آرشیو الکترونیکی داشته باشند و گردش فیزیکی پرونده‌ها در تمامی مناطق ثبتی الزاماً باید کامل حذف و اجرایی گردد.
معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ایجاد زیرساخت‌های لازم برای استقرار میز خدمت در ادارات ثبت را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: باید مردم دسترسی راحت‌تر و آسانی به خدمات ثبتی داشته باشند.
بنابراین گزارش، عبدالحمید مرادی مدیرکل املاک و محمدعلی فلاح، مدیرکل کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه‌ی این جلسه هر کدام ضمن توصیه به رؤسا در خصوص پایش و رصد مستمر میزان عملکرد نسبت به برنامه‌های ابلاغی سازمان، راهکارها و نکات فنی و تخصصی را مطرح کردند.
رؤسای ادارات ثبت اسناد و املاک استان تهران نیز، نظرات و مباحث ثبتی در حوزه املاک، اسناد، بایگانی، کاداستر، اجرا و مشکلات و کمبودهای موجود در قالب پرسش و پاسخ بیان کردند.

لینک کوتاه : https://khalijpress.ir/?p=42649
  • ارسال توسط :
  • 41 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای لزوم ایجاد زیرساخت های استقرار میز خدمت در ادارات ثبت اسناد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.