تاریخ : پنج شنبه, 27 آذر , 1404 Thursday, 18 December , 2025
2

بررسی وضعیت میادین میوه‌وتره‌بار بر اساس پیام‌های شهروندی/بیشترین درخواست مردم چیست؟

  • کد خبر : 134591
  • 19 مرداد 1401 - 12:07
بررسی وضعیت میادین میوه‌وتره‌بار بر اساس پیام‌های شهروندی/بیشترین درخواست مردم چیست؟

به گزارش روز چهارشنبه خلیج پرس از سازمان بازرسی شهرداری تهران؛ صفی‌خانی اظهارداشت: در راستای اجرای طرح نظارتی و بازرسی، موضوع «بررسی عملکرد سازمان مدیریت میادین میوه وتره بار بر اساس وضعیت رسیدگی به پیام های شهروندی در سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی» در۳ماهه نخست امسال در دستور کار قرار گرفت که منجر به […]

به گزارش روز چهارشنبه خلیج پرس از سازمان بازرسی شهرداری تهران؛ صفی‌خانی اظهارداشت: در راستای اجرای طرح نظارتی و بازرسی، موضوع «بررسی عملکرد سازمان مدیریت میادین میوه وتره بار بر اساس وضعیت رسیدگی به پیام های شهروندی در سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی» در۳ماهه نخست امسال در دستور کار قرار گرفت که منجر به  بررسی، تحلیل و ارزیابی  عملکرد میادین ۲۲گانه و بازارهای تابعه آن شد.وی افزود: در طرح مذکور میزان پیام‌های ثبت شده به تفکیک هر میدان در مقایسه با میزان نوبت خرید مشتریان  مورد بررسی قرار گرفته و بر همین اساس میادین میوه و تره‌باری که نسبت به‌نوبت خرید مشتری از آمار گلایه‌مندی کمتری برخوردار بوده در فرایند خدمات‌رسانی بهتر و بالعکس مراکزی که میزان گلایه‌مندی آنها بیشتر از نوبت خرید است مبین رضایتمندی کم شهروندان در خدمات‌رسانی به آنها بوده است.جانشین معاون خدمات شهری و محیط‌زیست سازمان بازرسی، عنوان کرد: موضوع کیفیت محصولات میوه و تره با ثبت ۲۰۷ مورد، عملکرد کارگران تحت پوشش بهره‌برداران میادین و بازارها با ۱۹۹ پیام و رعایت قیمت مصوب در میادین با ۱۰۸ پیام در صدر درخواست‌های شهروندان از میادین و بازارهای میوه‌وتره‌بار بوده است.  صفی خانی اعلام کرد: در بررسی‌های انجام شده و بر اساس مقایسه گزارش‌ سه‌ماهه نخست امسال با ۱۱ ماه سال ۱۴۰۰ درخواست‌های شهروندان در موضوعات کیفیت محصولات و عملکرد کارگران میادین میوه‌وتره‌بار رشد داشته که در تلاش هستیم سطح خدمات در این بخش را ارتقا بخشیم. جانشین معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری، هدف از اجرای این طرح را بهبود حداکثری فعالیت‌ها و حسن انجام امور در نحوه خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان دانست و با اشاره به حجم گسترده خدمات ارائه شده در میادین و بازارهای تابعه میوه‌وتره‌بار شهرداری تهران و مقایسه آن با تعداد پیام‌های ثبت شده اظهار کرد: اگرچه این موضوع نشان‌دهنده رضایتمندی بالای مردم از عملکرد خادمان آنها در شهرداری تهران است، ولی رسیدگی به موضوعات، رفع گلایه‌مندی‌ها و جلب رضایت حداکثری شهروندان مورد تأکید است.

لینک کوتاه : https://khalijpress.ir/?p=134591
  • ارسال توسط :
  • 43 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بررسی وضعیت میادین میوه‌وتره‌بار بر اساس پیام‌های شهروندی/بیشترین درخواست مردم چیست؟ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.