به گزارش خلیج پرس از سازمان بازرسی شهرداری تهران، در پنجمین دیدار مردمی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران که تحت عنوان «میز خدمت» برگزار شدو بیش از ۴ ساعت به طول انجامید، شهروندان و کارکنان شهرداری بدون واسطه به طرح دغدغهها و مطالبات خود پرداختند و برای رفع آنها از مدیران مربوطه تقاضای رسیدگی کردند.
موضوعات املاک و شهرسازی با ۸۰ درصد، بحث جذب و تبدیل وضعیت کارکنان، موضوعات مربوط به امور مناطق، ساماندهی، برخی مشکلات مترو و … از جمله موضوعاتی است که اغلب ملاقات کنندگان در دیدار با رئیس سازمان بازرسی شهرداری و معاونان وی مطرح کردند و در ادامه دستورات لازم برای پیگیری و رسیدگی صادر شد.
برگزاری جلسات ملاقات مردمی و پاسخگویی مستقیم به شهروندان بدون انجام بروکراسیهای اداری، با هدف تسهیلگری، گرهگشایی و همچنین ارتقاء کمی و کیفی خدمترسانی به مردم انجام می شود.
مشکلات ۸۰ درصد شهروندان تهرانی مربوط به حوزه شهرسازی است
به گزارش خلیج پرس از سازمان بازرسی شهرداری تهران، در پنجمین دیدار مردمی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران که تحت عنوان «میز خدمت» برگزار شدو بیش از ۴ ساعت به طول انجامید، شهروندان و کارکنان شهرداری بدون واسطه به طرح دغدغهها و مطالبات خود پرداختند و برای رفع آنها از مدیران مربوطه تقاضای رسیدگی کردند. […]
- ارسال توسط : احسان فدائی
- 15 بازدید
- دیدگاهها برای مشکلات ۸۰ درصد شهروندان تهرانی مربوط به حوزه شهرسازی است بسته هستند











