تاریخ : جمعه, 28 آذر , 1404 Friday, 19 December , 2025
1

بررسی نتایج آزمون ورودی دانشگاه‌ها از منظر عدالت آموزشی

  • کد خبر : 140700
  • 07 شهریور 1401 - 15:19
بررسی نتایج آزمون ورودی دانشگاه‌ها از منظر عدالت آموزشی

به گزارش خلیج پرس از معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش، مازیار یافتیان مسئول اجرایی دورهمی فعالان حوزه عدالت آموزشی پیرامون برگزاری این دوره از دورهمی اظهار کرد: چهارمین دورهمی فعالان حوزه عدالت آموزشی با مشارکت گروه‌های مردمی، جهادی و نهادهای حاکمیتی برگزار خواهد شد که به نوعی کارهای عام المنفعه در دستور کار دارند.وی […]

به گزارش خلیج پرس از معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش، مازیار یافتیان مسئول اجرایی دورهمی فعالان حوزه عدالت آموزشی پیرامون برگزاری این دوره از دورهمی اظهار کرد: چهارمین دورهمی فعالان حوزه عدالت آموزشی با مشارکت گروه‌های مردمی، جهادی و نهادهای حاکمیتی برگزار خواهد شد که به نوعی کارهای عام المنفعه در دستور کار دارند.وی با بیان اینکه این دورهمی هر ماه برگزار می‌شود، افزود: این برگزاری به این دلیل است که به نوعی یک اعلام مواضع برای گروه‌های مردمی باشد و ارتباط بدنه دولت با این گروه‌ها حفظ شود. مردمی سازی حل چالش‌های آموزش و پرورش در اقصی نقاط کشور و شناسایی گروه‌های جهادی و مردمی فعال در حوزه آموزش کشور از جمله اهداف برگزاری این دورهمی است.یافتیان بیان کرد: در هر بار برگزاری این دورهمی، موضوعات روز که دغدغه مندی گروه‌های مردمی در آن بیشتر بوده است، مطرح می‌شود.مسئول اجرایی دورهمی فعالان حوزه عدالت آموزشی گفت: در دورهمی چهارم موضوع کار ما براساس بررسی نتایج کنکور و آزمون ورودی دانشگاه‌ها است که از منظر فعالان عدالت آموزشی با رویکرد مردمی، این امر بررسی می‌شود.وی ادامه داد: مقایسه موضوع نتایج کنکور در دهک‌های پایین جامعه با دهک‌های بالا و اختلافی که این موضوع داشته است همچنین نقش نهادهای مردمی در این باره، موضوع دورهمی چهارم خواهد بود.
گفتنی است چهارمین دورهمی فعالان حوزه عدالت آموزشی  ۳شنبه ۸ شهریورماه با موضوع بررسی نتایج آزمون ورودی دانشگاه‌ها از منظر عدالت آموزشی با رویکرد مردمی برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://khalijpress.ir/?p=140700
  • ارسال توسط :
  • 24 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بررسی نتایج آزمون ورودی دانشگاه‌ها از منظر عدالت آموزشی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.