به گزارش خلیج پرس، محسن فتحی رئیس فراکسیون گردشگری مجلس گفت: معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به تازگی اعلام کرده که بودجه اختصاصی ایران در بخش تبلیغات گردشگری در سال ۱۴۰۲ تنها ۲۵۰ هزار دلار (معادل ۱۰ میلیارد تومان) بوده است در صورتی که کشورهای پیشرو در صنعت گردشگری، سالانه بین ۴۰ تا ۹۷ میلیون دلار صرف بازاریابی و تبلیغات گردشگری خود میکنند و این اختلاف فاحش نشاندهنده عدم توجه جدی و کمبود چشمگیر تخصیص منابع برای جذب گردشگر است.
جذب گردشگر با بودجه تبلیغاتی ۱۰ میلیارد تومانی شوخی است!
به گزارش خلیج پرس، محسن فتحی رئیس فراکسیون گردشگری مجلس گفت: معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به تازگی اعلام کرده که بودجه اختصاصی ایران در بخش تبلیغات گردشگری در سال ۱۴۰۲ تنها ۲۵۰ هزار دلار (معادل ۱۰ میلیارد تومان) بوده است در صورتی که کشورهای پیشرو در صنعت […]
- ارسال توسط : محمد فدائی
- 2 بازدید
- بدون دیدگاه