به گزارش خبرنگار خلیج پرس، محسن زارعی ظهر چهارشنبه در گردهمایی راهبران سنجش ایران با تأکید بر اهمیت سنجش بهعنوان ابزاری برای رشد و پیشرفت یادگیرندگان، خواستار اصلاح نگرش نسبت به سنجش در قالب یک فرآیند یادگیری شد و بیان کرد: سنجش باید در آغاز یادگیری و در طول آن انجام شود تا بتوانیم سطح ورودی دانشآموزان را شناسایی کرده و بازخوردهای لازم را دریافت کنیم.
اطلاعات دقیقی از سطوح یادگیری دانشآموزان نداریم
به گزارش خبرنگار خلیج پرس، محسن زارعی ظهر چهارشنبه در گردهمایی راهبران سنجش ایران با تأکید بر اهمیت سنجش بهعنوان ابزاری برای رشد و پیشرفت یادگیرندگان، خواستار اصلاح نگرش نسبت به سنجش در قالب یک فرآیند یادگیری شد و بیان کرد: سنجش باید در آغاز یادگیری و در طول آن انجام شود تا بتوانیم سطح […]
- ارسال توسط : محمد فدائی
- 6 بازدید
- بدون دیدگاه