به گزارش خلیج پرس، هادی زند مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: در ماههای اخیر تعدادی از مسافران در ایستگاه خیام در خط یک متروی تهران اعلام کردهاند که بهدلیل بروز مشکل در استفاده از دستگاههای خودکار فروش بلیت و اعتماد به سایر مسافران برای انجام عملیات بانکی، کارت بانکی آنان جابهجا و مبالغی از حسابشان برداشت شده است.
هنگام خرید بلیت مترو، کارت بانکی خود را به هیچکس ندهید
به گزارش خلیج پرس، هادی زند مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: در ماههای اخیر تعدادی از مسافران در ایستگاه خیام در خط یک متروی تهران اعلام کردهاند که بهدلیل بروز مشکل در استفاده از دستگاههای خودکار فروش بلیت و اعتماد به سایر مسافران برای انجام عملیات […]
- ارسال توسط : محمد فدائی
- 15 بازدید
- بدون دیدگاه











