به گزارش خلیج پرس به نقل از روابط عمومی سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران؛ محمد سرابنشین با بیان اینکه بررسیهای ۴ سال اخیر حکایت از ارتقای کیفیت در سازمان در تمامی زمینهها دارد؛ گفت: کاهش میزان شکایات مردمی در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ و سایر سیستمهای نظارتی به این معناست که هم کیفیت محصولات عرضه شده در میادین و بازارهای میوه و ترهبار و هم تکریم ارباب رجوع ارتقا پیدا کرده است
ثابت ماندن سرانه خرید در میادین میوه و ترهبار طی ۴ سال اخیر
به گزارش خلیج پرس به نقل از روابط عمومی سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران؛ محمد سرابنشین با بیان اینکه بررسیهای ۴ سال اخیر حکایت از ارتقای کیفیت در سازمان در تمامی زمینهها دارد؛ گفت: کاهش میزان شکایات مردمی در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ و سایر سیستمهای نظارتی به این معناست که هم کیفیت […]
- ارسال توسط : محمد فدائی
- 6 بازدید
- بدون دیدگاه










