به گزارش خلیج پرس از سازمان تامین اجتماعی، همزمان با هفته تأمین اجتماعی (۲۰ تا ۲۶ تیر) و با توجه به اولویتها و راهبردهای ابلاغی از سوی مدیرعامل سازمان در زمینه تقویت سازوکارهای ارتباطی و پاسخگویی به مخاطبان و ذینفعان، مدیران بخشهای مختلف تخصصی تأمین اجتماعی، با حضور در مرکز ارتباط مردمی این سازمان، به مخاطبانی که از طریق ارتباط با شماره تلفن ۱۴۲۰ پرسشها و ابهامات احتمالی خود را مطرح میکنند، پاسخ میدهند.
براساس برنامهریزیهای صورتگرفته و چارچوبهای ابلاغی برای برگزاری آیینهای ویژه گرامیداشت هفته تأمیناجتماعی، برنامه زمانبندی حضور مدیران بخشهای مختلف سازمان در مرکز ارتباطات مردمی برای پاسخگویی به مخاطبان و ذینفعان به شرح زیر اعلام شده است:
مدیران حوزه معاونت بیمهای، روز دوشنبه ۲۰ تیر ساعت ۸ تا ۹ صبحمدیران حوزه معاونت درمان، روز سهشنبه ۲۱ تیر ساعت ۹ تا ۱۰ صبحمدیران حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی، روز سه شنبه ۲۱ تیر ساعت ۱۴ الی ۱۵مدیران حوزه معاونت پشتیبانی، مالی و برنامهریزی، روز چهارشنبه ۲۲ تیر ساعت ۹ الی ۱۰ صبحمدیران حوزه مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات، روز چهارشنبه ۲۲ تیر ساعت ۱۴ الی ۱۵
به گزارش خلیج پرس، سامانه ۱۴۲۰، مرکز ارتباطات مردمی تامین اجتماعی است که به منظور ثبت سوالات، شکایات، پیشنهادات و انتقادات مردمی راهاندازی شده است.
مدیران تأمیناجتماعی در مرکز ارتباط مردمی به سئوالات پاسخ میدهند
به گزارش خلیج پرس از سازمان تامین اجتماعی، همزمان با هفته تأمین اجتماعی (۲۰ تا ۲۶ تیر) و با توجه به اولویتها و راهبردهای ابلاغی از سوی مدیرعامل سازمان در زمینه تقویت سازوکارهای ارتباطی و پاسخگویی به مخاطبان و ذینفعان، مدیران بخشهای مختلف تخصصی تأمین اجتماعی، با حضور در مرکز ارتباط مردمی این سازمان، به […]
- ارسال توسط : احسان فدائی
- 26 بازدید
- دیدگاهها برای مدیران تأمیناجتماعی در مرکز ارتباط مردمی به سئوالات پاسخ میدهند بسته هستند











