به گزارش خلیج پرس، سعید زند، پژوهشگر مطالعات فرهنگی طی یادداشتی به موضوع تبلیغات بازرگانی و مصرف گرایی بیرویه پرداخت که جزئیات این یادداشت به شرح ذیل است: زمانی مصرف گرایی پدیدهای مخصوص جوامع پیشرفته صنعتی و غرب بود، اما امروزه به مدد گسترش رسانههای ارتباط جمعی که در بیشتر جوامع در جهت منافع نظام سرمایه داری تبلیغات میکنند، اکنون پدیدهای جهانی گشته است. رسانههای ارتباط جمعی امروزه نقش بسیار مهمی در شکل دادن به ارزشها و نگرشها و تمایلات مردم در جامعهی معاصر دارند.
تبلیغات بازرگانی و مصرف گرایی بیرویه
به گزارش خلیج پرس، سعید زند، پژوهشگر مطالعات فرهنگی طی یادداشتی به موضوع تبلیغات بازرگانی و مصرف گرایی بیرویه پرداخت که جزئیات این یادداشت به شرح ذیل است: زمانی مصرف گرایی پدیدهای مخصوص جوامع پیشرفته صنعتی و غرب بود، اما امروزه به مدد گسترش رسانههای ارتباط جمعی که در بیشتر جوامع در جهت منافع نظام […]
- ارسال توسط : احسان فدائی
- 50 بازدید
- دیدگاهها برای تبلیغات بازرگانی و مصرف گرایی بیرویه بسته هستند