به گزارش خلیج پرس، محمد محمدی معاون بیمهای سازمان تأمیناجتماعی دسترسی آسان به خدمات این سازمان و ارائه درخواست خدمات بدون نیاز به مراجعه به شعب را از رویکردهای اصلی مورد توجه در این سازمان برشمرد و افزود: با هدف تسهیل در ارائه خدمات و توسعه پوشش بیمهای و نیز صیانت از حقوق بیمهای کارگران عزیز، گزینه خوداظهاری و ثبت درخواست برای افراد فاقد گزارش بازرسی، در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان به نشانی es.tamin.ir و برنامه کاربردی “تأمین من” فعال شده است.
فراهم شدن امکان خوداظهاری شاغلان فاقد بیمه
به گزارش خلیج پرس، محمد محمدی معاون بیمهای سازمان تأمیناجتماعی دسترسی آسان به خدمات این سازمان و ارائه درخواست خدمات بدون نیاز به مراجعه به شعب را از رویکردهای اصلی مورد توجه در این سازمان برشمرد و افزود: با هدف تسهیل در ارائه خدمات و توسعه پوشش بیمهای و نیز صیانت از حقوق بیمهای کارگران […]
- ارسال توسط : محمد فدائی
- 45 بازدید
- بدون دیدگاه