به گزارش پایگاه خبری خلیج پرس، عزالدین سلیمانی با تشریح عملکرد سه ماهه این اداره گفت: در سامانه ۱۲۹ در سه ماهه اول امسال ۴۴۸ هزار و ۸۶ مورد مشاوره حقوقی، ۳۵ هزار و ۲۵۷ مورد محاسبه مهریه و ۳۴ هزار و ۵۵۷ مورد مشاوره پیرامون آشنایی با مطالب حقوقی ارائه شده است.
رئیس اداره معاضدت و وکالت تسخیری مرکز وکلای قوه قضاییه خاطرنشان کرد: همچنین در طول این مدت، به تماس ۶۳ هزار و ۱۵۲ نفر در سامانه ۱۲۹ پاسخ داده شد. تعداد کل تماسهای ثبت شده نیز ۵۱۷ هزار و ۹۰۰ مورد بوده است.
وی در پایان با اشاره به عملکرد معاضدتی استانها در سه ماهه اول سال جاری گفت: مجموع تعداد پروندههای تسخیری هزار و ۵۲۸ مورد و تعداد پروندههای معاضدتی هزار و ۶۹۶ مورد بوده و ۱۵۹ هزار و ۱۱۷ مورد مشاوره حقوقی در طی این مدت ارائه شده است.
ارائه ۴۴۸ هزار و ۸۶ مورد مشاوره حقوقی در سامانه ۱۲۹
به گزارش پایگاه خبری خلیج پرس، عزالدین سلیمانی با تشریح عملکرد سه ماهه این اداره گفت: در سامانه ۱۲۹ در سه ماهه اول امسال ۴۴۸ هزار و ۸۶ مورد مشاوره حقوقی، ۳۵ هزار و ۲۵۷ مورد محاسبه مهریه و ۳۴ هزار و ۵۵۷ مورد مشاوره پیرامون آشنایی با مطالب حقوقی ارائه شده است. رئیس اداره […]
- ارسال توسط : احسان فدائی
- 32 بازدید
- دیدگاهها برای ارائه ۴۴۸ هزار و ۸۶ مورد مشاوره حقوقی در سامانه ۱۲۹ بسته هستند











